Weboldal tartalma

A világhálón található weboldalak többsége rendkívül információ szegény! Pontosítanék: rendkívül kevés valóban hasznos információt tartalmaz. Tovább pontosítanék: rendkívül kevés, az oldal látogatója számára hasznos információt tartalmaz.
Vannak oldalak, ahol önmagában kevés az információ. Ezekről nem is kell sok szót ejtenünk. Olyanok, mintha nem is léteznének. Nem érnek többet egy netes telefonkönyvi bejegyzésnél.
De mi a helyzet azokkal, amelyeken sok-sok szöveget, képet egyebet találhatunk? Nos ezek elsöprő többsége is rendkívül szegény az olyan információk tekintetében, amelyekre egy weboldal látogatója, cég esetén potenciális megrendelője kíváncsi.
Miért van ez így?
Azért, mert a weboldalt feltöltő, tartalommal teleíró éppen úgy bánik egy vállalkozás, egy cég oldalával, mintha a saját bemutatkozó oldalát készítené el valamelyik közösségi oldal számára. Arról beszél, amit el akar mondani magáról. A vállalkozás, a cég weboldala esetében pedig teljesen más szemléletet kell megvalósítani. Arról kell beszélni, ami a megrendelőket, a partnereket érdekelheti. Róluk, a problémáikról és arról, hogy mi hogyan tudunk az Ő problémáik megoldásában segíteni.
Ez néha csupán más megfogalmazást igényel, de többnyire más gondolkodást, más nézőpontot. Nem a szolgáltatásunkat, a termékünket kell eladni, hanem azokat az előnyöket, amelyekhez ezek segítségével a megrendelő, a vásárló hozzá juthat, amelyeket élvezhet, amelyek könnyebbé, boldogabbá, nyugodtabbá teszik az életét. Ezeknek az üzenetnek a közvetítője a weboldal!
Tartalmaznia kell minden olyan adatot, amely a vevő szempontjából a legfontosabb, ami elindítja azon az úton, ami végül hozzánk vezet. Enélkül az indítás nélkül biztosan soha nem fog a megrendelőnkké, a vásárlónká, a partnerünkké válni. Sok vállalkozás, cég esik abba a hibába, hogy a saját adatait főhelyen közli, miközben a weboldal látogatóját érintő, őt érdekő információk csak nehezen megtalálhatók, vagy teljesen rejtve maradnak. Csak egyetlen egy példát említsünk meg. Az árak. Az árakat nagyon gyakran szemérmesen elhallgatják a weboldalak. Ez azt sugalja, hogy valószínűleg olyanok, amik elriasztanák a látogatókat. Arról már nem is beszélve, hogy plussz munkára, időráfordításra, sőt költségráfordításra is kényszerítik a valóban érdeklődőket. E-mailt kell írniuk, telefonálniuk kell, csak azért, hogy megtudjanak egy olyan információt, ami elengedhetetlen a vásárlás, a megrendelés szempontjából. Gondolják csak el, hogyan éreznék magukat egy olyan üzletben, ahol folyton keresgélni kell valakit, aki majd megmondja, hogy a polcokon kint lévő árukért mennyit kell fizetnünk...
Ezeket a szempontokat szem előtt tartva készíthetünk olyan weboldalakat, amelyek valóban eredményesek lesznek a vállalkozása, a cége szempontjából. Vágjon bele az oldalak elkészítésébe, vagy kérje egy valóban hozzáértő segítségét!
Keressen és kérjen ajánlatot!
E-mail: infoszponzor@gmail.com
|